بهترین مرکز لیزر مو پاسداران

مجموعه ای برای یافتن هیجان انگیزترین کیفیت زیبایی

بهترین مرکز لیزر مو پاسداران

اتو پلاستی گوش

اتوپلاستی گوش یا همان جراحی زیبایی گوش یک عمل سرپایی، کم عارضه و کم خطر برای اصلاح عیوب ظاهری گوش ها می باشد. در این عمل، جراح با تکنیک خاصی پوست و غضروف اضافه ای که منجر به بیرون زدگی گوش ها شده است را برداشته و با دقت فراوان گوش هایی متناسب و قرینه برای زیباجو ایجاد می کند. اتوپلاستی در کمتر از یک ساعت به پایان می رسد و دوران نقاهت کوتاهی دارد.

عوارض اتوپلاستی گوش

در درصد کمی از بیمارانی که تحت جراحی زیبایی گوش قرار گرفته اند ممکن است لخته خون روی گوش یا عفونت در غضروف گوش ایجاد شود. این مشکلات یا خود به خود یا با مراجعه به پزشک یا مصرف آنتی بیوتیک بر طرف می شوند. یکی دیگر از عوارض اتوپلاستی گوش، می تواند تغییر حساسیت پوست در محل جراحی باشد. همچنین ممکن است بیمار از نتیجه و ظاهر گوش خود پس از جراحی راضی نباشد. حتی گوش های طبیعی هم کاملاً متقارن نیستند فرد نباید انتظاز تطابق کامل گوش ها خود را با هم داشته باشد..

لیفت شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

چرا باید خسته، بی حوصله و اخم آلود به نظر برسیم زمانی که هیچ کدام از این احساس ها را درخود نداریم؟ ابروهای افتاده و خط اخم های آشکار جلوه صورت را خسته و بی حوصله نشان میدهد.

لیفت شقیقه جهت بالا بردن دم ابروها وخوش فرم تر کردن چشم ها انجام می شود. با لیفت گوشه چشم، ابرو ها بالا تر رفته، فاصله بین چشم و ابرو مناسب شده و دیگر چشم ها خسته دیده نمی شود. جالب است بدانید که علاوه بر بالا بردن ابروها، چین و چیروک هایی که در اطراف چشم وجود دارد نیز از بین خواهد رفت و در نتیجه اطراف چشم کاملا جوان خواهد شد.

باتوجه به فرم صورت ومیزان افتادگی ابروها انجام روش های غیر جراحی نظیر تزریق بوتاکس یا جراحی اندوسکوپیک لیفت شقیقه برایتان درنظر گرفته میشود.

نکته حائز اهمیت این است که بمنظور انجام معاینه دقیق بافت صورت شما میبایست از آخرین نوبت تزریق بوتاکس دست کم ۹ ماه گذشته باشد؛ چراکه بوتاکس با غیرفعال کردن موقتی عضلات پایین برنده ابروها منجر به لیفت موقتی ابروها شده درنتیجه امکان معاینه دقیق بافت و اجزا صورت میسر نمیشود.

انجام این جراحی محدودیت سنی خاصی ندارد و افراد بر حسب نیاز میتوانند نسبت به انجام آن مبادرت بورزند. بنابراین می توان لیفت شقیقهو ابرو را یکی از بهترین روش های جوانسازی برای افرادی دانست که به دلیل بالا رفتن سن دچار افتادگی ابرو شده اند.

اولتراتراپی صورت

در طی روش اولتراتراپی ، از یک لیزر پوستی مدرن که تکانه هایی با طول موج های مختلف ساطع می کند، که برای برای جوان سازی پوست در تمام لایه های آن با روش بدون درد و بدون هیچ گونه عوارض جانبی استفاده می شود.

این روش تک جلسه ای باعث تحریـک تشکیل کلاژن جدید در عمق زیـر سطح پوست شده و نتـایج در طول ۲ تا ۳ ماه آشـکار می گردد.

برای انجام اولتراپی ابتدا باید سطح پوست کاملاً تمیز شده و مواد آرایشی و آلودگی روی سطح پوست پاک شود. برای اینکه شخص درد چندانی احساس نکند، از یک ماده بی حسی استفاده می شود. سپس پوست صورت به چند بخش تقسیم شده و هر بخش علامت گذاری می شود. در مرحله بعد، پزشک دستگاه اولتراپی را روی سطح پوست قرار می دهد. سپس از یک نمایشگر اولتراسوند برای تنظیم دستگاه روی نقاط مختلف پوست استفاده می شود.

یکی از مشکلاتی که با افزایش سن در پوست رخ می دهد، فرآیند پیری پوست، افتادگی پوست و افزایش چین و چروک است. در چنین شرایطی می توان با کمک روش های مختلف درمانی، جوانی را به پوست بازگرداند. امروزه که تعداد بیشتری از بیماران روش های غیرجراحی را برای جوان سازی پوست انتخاب می کنند، اولترتراپی به عنوان موثرترین و ماندگارترین روش درمانی جایگزین مناسبی برای جراحی می باشد.

پیکر تراشی شکم

چاقی بخصوص چاقی شکمی علاوه بر این که ظاهر زیبایی و تناسب بدن را از بین می برد، نقش بسیار مهم و ثابت شده ای در افزایش خطرات حوادث قلبی _عروقی کشنده دارد. امروزه پیکر تراشی شکماز روش های علمی است که می توان با استفاده از آن بدفرمی، افتادگی و چربی های انباشته شکم را کاهش داد. علاوه بر این که زیبایی پیکرتراشی شکم می تواند، به روش های غیرجراحی که نیاز به برش چاقوی جراح و بیهوشی عمومی ندارند توسط بهترین دکتر پیکر تراشی شکمانجام شود.

از آنجایی که میزان و حجم چربی انباشته شده در بدن هر فرد دارای تفاوت بوده و یکسان نیست، این امر سبب بر این شده است که مدت زمان جراحی پیکرتراشی بدن، کم و یا زیاد شود؛ بنابراین این موضوع در قیمت نهایی لیپوساکشن نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. درمانی معتبر و مطم تواند بسیار متفاوت باشد. هزینه پیکرتراشی بدن متناسب با ناحیه و نوع جراحی به طور میانگین بین ۱۵ الی ۴۰ میلیون تومان میتواند متفاوت باشد.

لیزر مو در پاسداران

حذف موهای زائد به وسیله ی لیزر یک پروسه تخصصی است و از طریق تاباندن نور متمرکز یا لیزر صورت می گیرد. در این مدت نوری که از طریق دستگاه لیزر به رنگدانه ها یا ملانین تابیده می شود و انرژی نور به گرما تبدیل می شود. این فرآیند موجب آسیب فولیکول های مو در نتیجه رشد موهای زائد متوقف می شود. تجربه ما نشان می دهد که چنین نارضایتی اغلب ناشی از مراجعه به کلینیک هایی است که کار با کیفیت بالایی ندارند. امروز قصد معرفی بهترین کلینیک لیزر مو پاسداران را داریم. کلینیک زیبایی ماه یکی از بهترین کلینیک های لیزر مو پاسداران که همه ی فاکتور های یک مرکز خدماتی حرفه ای را داراست.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.